THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
Everything belong to Kelly
♥ She's just a 15 years old scorpio gal
This is the place for her to share her happiness with all of you

welcome here .

www.kellyyiyi.blogspot.com

2009年5月27日

又keng fan 世界末日..

我又写blog了..
现在真的闷到无法形容了
超级闷..
就快发霉了
就快发霉了
呵呵~~
哎哟哟..

考试纸dou派dou 7788咯~
哎~
有滴唔系几满意...
优歧视系kh啊~
哎~

某耶写jor..
要写咩叻?~!
ermm...
不如又来keng下世界末日叻?
嗯..
呵呵~


世界末日
其实我都mou咩信geh...
不过看完gor篇耶之后,唔信都唔得咯..
系不系?
呵呵~
唔知系不系真geh叻...
要天先知
muahaha~
我都有试过问我geh啊妈..
她就话,可能会~ 因为我们geh地球视得转...
所以我们要环保救地球worx~
哎~ 唔知系唔系真geh叻?
我更系唔知啦...我又不系神...
我dim知叻? 呵呵~
hohoho~
我geh世界末日就写都这里...
某耶写jor..
muahaha~^^

就此停笔~
y!y!

2 评论:

纬豪。。。 说...

不会有世界末日的啦。。。。不用想太多。。。。。

i m -musH- 说...

哈哈..
嗯嗯..
ok~^^