THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
Everything belong to Kelly
♥ She's just a 15 years old scorpio gal
This is the place for her to share her happiness with all of you

welcome here .

www.kellyyiyi.blogspot.com

2010年1月29日

hMMmm..
first
wanna say s0rry to my ji muiiii
Bec0z today i dint go skul
but she go xD
she is alone
s000...
s0rry ah . ^^





LOL
TIME
is so fast xD
quietttttt fasTtt
now is already january 29
febuary is comin
Huuhhh? xDxD
fAStttt = =
waiting waiting
waiting for you
CNY!!!!





after CNy
thn exam xD
i though is skul exam
but n0tt xD
is our intervensi 2 ??
fuiyohhh
january baru finish intervensi 1
and thn february lagi intervensi twoo?
why always exam exam exam exam n exxammm ????
headache xDD = =





----------------


d0nt wan think bout tat 1stt
Relax relax
hehhe ~
now goin to download back the XDO
i'm too bored now
XDO i'm cominnn xD
hehhe ^^





okayyy la
juz stop here .
Byee
seee you guys on next tuesday
happy holidayyss
huh?
holidayss?
hahaxx
okayy also la
its same
hehhe






Mush Mush
9:32am

17 评论:

KayWong 说...

是咯。。
你很衰的啦。。
丢下她..
哪里像我。。
陪她读书的麻..
哈哈哈哈

❤ ShelyLuii 说...

har?
你有去读啊@@

i m -musH- 说...

哈哈哈
你有读?

Vanx Chew 说...

家耀讲大话不抹觜阿!

KayWong 说...

to all...
我有上拉...
你们可以问我妹的阿..
哈哈哈哈

i m -musH- 说...

哈哈哈
你又说没读的?
哈哈哈
做么又去读?
哈哈哈^^

KayWong 说...

想下想下又想去哦。。。
在家没事做。。。
在+上星期5的节很爽。。
不就去读咯。。
哈哈哈。。
我妹就闷了。。
哈哈哈哈哈

i m -musH- 说...

哈哈哈
cheyy
cheyy
又是自己说不去的
哈哈哈


是worr
你没陪你妹阿??

KayWong 说...

我没说不去啊。。
我只是说我还没comfirm罢了嘛。。
哈哈哈哈哈。。。

当然有咯。。。
我天天都有的啦。。
哈哈哈哈^^

i m -musH- 说...

哈哈哈哈
是咩??
天天都有?
哈哈哈哈!!

KayWong 说...

haha ...
当然咯。。
我天天都读书的嘛,,
乖仔来的。。
哈哈哈哈

i m -musH- 说...

哈哈哈哈
哇?
是没有?
我也不是一样
彼此彼此lorr
我也一样很乖女
哈哈哈哈

i m -musH- 说...

哈哈哈哈
哇?
是没有?
我也不是一样
彼此彼此lorr
我也一样很乖女
哈哈哈哈

KayWong 说...

你???
怎样看都看不出你乖咯。。
哈哈哈哈。。
什么彼此彼此哦??
跟你很熟啊??
哈哈哈哈哈哈

i m -musH- 说...

哈哈哈哈哈
什么??
算lorr
我觉得我乖不就可以咯
你不觉得也无所谓
哈哈哈


什么?????/!!!!!!
我有说跟你很熟咩??
cheyy
哈哈哈哈哈

KayWong 说...

你觉得罢了嘛。。
不过事实上不是嘛
hor??
哈哈哈哈哈。。
跟多点我啦。。
保你乖啊。
哈哈哈哈

不要乱乱认阿你。。
跟你不是很熟罢了啊。。
哈哈哈哈哈

i m -musH- 说...

哈哈哈哈哈
哎呀
跟你?
跟你p阿?
给你带坏阿??
哈哈哈哈
跟我拉
保定你变乖咯
真的啦
哈哈哈哈哈!





看看看
sam tam lorrrrrrrrrrrr